Tuesday, March 17, 2009

-Roses feat PrettyInPink-

Well, PrettyInPink started of with this:

To be in love is like picking up
the roses. if you wanna pick up

that rose, expect your hand to bleed.

and I ended it with this.

Then you'll be crying,
not for the bleeding finger,
but for the fallen rose petals,
shattered.













Kyox_

-Searching for Plastic Roses- Best Blogger Tips

14 comments:

Anonymous said...

my dear, that was a beautiful 1... =)


-SSK-
i'm stuck to this name for fun again :D

kyox said...

really? thx...hahaha...wat la u~~silly gal!

♥♥me ~ cik sara said...

poem pn leyh ade feat ekkkhh..
hers is more thoughtful, u noe reality in being in a relationship but urs..jiwangzzz as usual~~ hahaha but still shuke3~~

kyox said...

eh i also realistic wat, i meant that roses will not last long, same as love..lolz..thx~

adah uchida said...

nice combination..i like it..d reality of love aite..=)

my name is KARL said...

kyox..

make it longer la sket..

bru je baca blom *climax* hehe dh abes...

btw, it's cool + meaningful

kyox said...

adah: thx ~~lolz

karl: aiya simple but meaningful@powerful ma~~hehehe

PrettyInPink said...

well, didn't expect it to end up in your blog..heheh. yes, cik sara..that's the reality of being in a relationship. btw, karl..always go for simplicity coz that's where truth and sincerity sparkle =)

kyox said...

wakakakakaka...it's been a while u leave a comment here !wakakakaka...SSK, i present u PrettyInPink~~-clap clap clap-

- silencer - said...

cruel reality huh...

kyox said...

lolz..depends how u see it~~

LoveIsPurple said...

hah teh, here i come to penuhkan comments ko neh...hahha
bising je...hhahahha
well, i prefer emma thn urs but well, u knoe u got talent..but like karl said, u shud make it longer..xpuas ati lg la bace...huhu hehehe kishihsihsi

Anonymous said...

pretty in pink is emma? ooohhhhh

SSK
*hearts u loads* kakakakkaka

kyox said...

Nani:hahaha..nak panjang? try tulis la!hehehe...


SSK:yeah~~